|
BMW KLUB NDZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaras1988
Forumowicz
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zalesie k. Dzialdowa
|
Wysłany: Pon 20:28, 02 Wrz 2013 Temat postu: odpowietrzenie silnika m62 |
|
|
siemanko. jakie znacie skuteczne i sprawdzone sposoby odpowietrzenia ukladu chłodzenia w silniku m62? ostatnio zauwazyłem u siebie w pompce elektrycznej wyciek plynu i postanowilem ja uszczelnic. okazało sie ze jedna srubka byla uje.... i ja rozwierciłem na wylot i zastapiłem sruba z nakretką. pompka jest juz włozona cały płyn jest spuszczony i wydmuchany z bloku. mam zamiar go zalac nowym płynem. znam jeden sposob na odpowierzenie ale moze znacie własne prostsze sposoby na odpowietrzenie.
ps. jaka cisza sie zrobiła na forum...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
E39
Administrator
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:39, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ziomek , cisza jest bo uzytkownicy mało sie udzielają Kiedys odpowietrzałem na nagrzanym chodzącym silniku, odręcając i dokręcając systematycznie odpowietrzniki ( odpowietrznik ) do momentu aż z nich przestały wydobywać sie bąbelki powietrza. ( pamietając o dolewaniu płynu oczywiście ). Są zwolennicy uzupełniania płynu na zgaszonym silniku... na zapłonie, nie wiem na czym to polega i nie kumam tego, moim zdaniem powinien być obieg w układzie ;] ale to szczegół
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaras1988
Forumowicz
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zalesie k. Dzialdowa
|
Wysłany: Wto 19:57, 03 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
E39 napisał: | Ziomek , cisza jest bo uzytkownicy mało sie udzielają Kiedys odpowietrzałem na nagrzanym chodzącym silniku, odręcając i dokręcając systematycznie odpowietrzniki ( odpowietrznik ) do momentu aż z nich przestały wydobywać sie bąbelki powietrza. ( pamietając o dolewaniu płynu oczywiście ). Są zwolennicy uzupełniania płynu na zgaszonym silniku... na zapłonie, nie wiem na czym to polega i nie kumam tego, moim zdaniem powinien być obieg w układzie ;] ale to szczegół |
dziś próbowałem tego sposobu na nagrzanym silniku ale bąbelki powietrza ciagle wylatują, może z lpg jest trudniej odpowietrzyć. a odkręcając korek wywala mi plyn, m62 ma chłodzenie cisnieniowe. poczekalem az ostygnie dolalem plynu odpaliłem zeby sie nagrzała i dalej popuszczalem powietrze odpowietrznikiem i dalej leciało. jutro sprawdze poziom płynu i ewentualnie doleje, moze to juz wystarczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
E39
Administrator
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:56, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
sprobuj i daj znać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaras1988
Forumowicz
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zalesie k. Dzialdowa
|
Wysłany: Nie 21:47, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
witam, próbowalem Twojego sposobu odpowietrzenia na rozgrzanym silniku i wydaje mi sie układ mam odpowietrzony ale nie całkowicie. nagrzewalem samochod kilka razy tak aby w ukladzie zrobilo sie wysokie cisnienie które wypchnie pecherzyki powietrza. oczywiscie za kazdym razem czekalem az ostygnie i dolewalem plyn. moim zdaniem przewód od lpg który idzie góra nad poziomem płynu w silniku uniemozliwia odpowietrzenie w 100%. idzie on od trojnika przy nagrzewnicy do reduktora. ciekawe czy on ma jakikolwiek wpływ na odpowietrzenie. jak odpalam auto musze bardzo długo czekac az silnik sie rozgrzeje i poplynie tam gorący plyn. a m62 rozgrzewa sie bardzo szybko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kuba
Administrator
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:57, 08 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ale przełącza Ci normalnie z Pb na LPG jak kiedyś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kmieciu
Administrator
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:27, 09 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
moim sposobem na odpowietrzenie było dolewanie płynu pod korek, następnie przykładanie ust do zbiorniczka i po prostu dmuchanie żeby popchnąć płyn i tak kilka razy do momenty aż płyn dalej nie wchodził i już nie trzeba było dolewać z tym że w m50.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kmieciu dnia Pon 9:27, 09 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|